cinndy
暱稱: ★; CindyB
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
看電影了..
日日如常@v@
最近發現 !
2nd TERM TEST (4)
2nd term test (3)
文章分類
全部 (65)
仙蒂的生活大小事★ (63)
仙蒂的自言自語★ (14)
仙蒂的祝賀★ (1)
每月文章
2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 分類: 仙蒂的生活大小事★

成長新動力要寫欣賞人...

bobby 就話如果我寫比余嘉強

佢就寫比郭巧清....

我記得之前佢坐我後面又係咁

果次係英文寫信....

佢話我敢寫to daniel  佢就寫to jaime

敢我就應成左佢.... xdd

佢仲以為我唔應成...

佢真係唔識吸收經驗  :)

英文小組討論...同iris , erie , fatso 一組

我地做果個什麼health talk

有個係問after the talk 學生要做乜

fatso 話 project learning ...我地呆左

番到去,,我趁bobby 分神....係佢到拎左張書簽

佢兩秒先load 到  xdd

lunch 上到去等緊考試...ms sprrow 叫我地落去lobby 

落左去又唔知邊個話5 mins 唔上去就 0 分

睇完lobby 就衝左上去考...牙sir 唔比分 >3<

我epa 開頭熱死了  pth 同chin . his 好好易過 :)

放學練唱同排位... 20號副眼鏡好似比人整爛左

之後佢就鬧果個人..講真..我地果邊好多人比佢嚇親

排位..  我地果行有少少奇怪... ting yip 最高唔係應該中間咩 (?)

算啦...放學番屋企買lemon 味.. 好似藍色好食 d   xdd

 

 

 

 






訪客留言 (返回 cinndy 的日誌)


chanpolam2 於 2010-12-07 08:54 PM 發表:
CoMm3nT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Reanna_Tung 於 2010-12-06 08:01 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



celia_0620 於 2010-12-06 07:57 PM 發表:
Help 邊個提議你地甘做t-t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

提議咩啊 ? 寫書簽 ?
Posted at 2010-12-06 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 cinndy 的日誌 ]


愈耐愈好 :D
您已經停留了
{時間}