2007 年 12 月 17 日 星期一  |
煩...  |
分類: 未分類 |
今日,愈唸愈煩...到底,我同仁嘅友情會喺六年級消失?
佢落樓梯仆倒...想上前扶佢...又怕比佢話我煩...真係唔知点算...
|
| 發表時間:2007-12-17 08:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 8 日 星期六  |
她當我甚麼?  |
分類: 未分類 |
我一直為佢做好多野,明佢心裡唸咩,又知道佢鍾意咩,但佢身為我最好嘅朋友,連我鍾意咩都唔知...佢係我的至友,但距離拉遠左...
多麼想知道,如今這算甚麼?我是否這麼討厭?只知道付出以後都不知怎算,還不知道惹人生厭... |
| 發表時間:2007-12-08 06:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 5 日 星期三  |
唔理人感受的人  |
分類: 未分類 |
唉~我知道,人發惱時,會控制唔倒自己,唔可理人感受,但真係忍受唔倒,阿仁發脾氣,又唔講做乜發脾氣,我身為佢好朋友,當然擔心佢la,但又唔知佢惱邊個,佢又邊個都唔彩,真係唔知佢想點...真有D想死...
想講我D煩惱比fd聽,但佢地又唔明我...呀!...... 好想死!!! |
| 發表時間:2007-12-05 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
fd  |
分類: 未分類 |
今日發成績表,成績退左,太大壓力啦,我為左送烘燶面包比阿仁,東搵西搵,結果...得到嘅只係一個72蚊嘅水晶球...但...我送比佢嘅,係一個102蚊嘅烘燶面包...我覺得我為佢嘅一切付出係錯嘅... |
| 發表時間:2007-12-01 08:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|