|
|
| 計劃 |
分類: TYPING MIND* |
暑假想做:
睇劇 動畫 漫畫
剪髮
踏單車
唱k
踩冰
旅行
買2本琴譜+2本畫冊+其他漫畫
玩日本巨商
做個個個禮拜打電話既組長
有讀經習慣
幫kit 恩 補習
幫阿妹補習
買衫
新屋佈置(整令令水松木板)
有機會去暑期義工
去短宣
跑步
背生字
樂箭神備camp
同你地上網打麻雀xd (唔知點解要寫落計劃度)
早睡早起
學煮野食(搬屋後)
待續。
|
| 發表時間:2008-05-17 11:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
|
|
asdsadas 於 2015-06-05 11:13 AM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|