ckakiko
暱稱: kakiko
性別: 女
國家: 澳門

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

............
陰公 ...
日記變月記 ...
8 號波 ~~~~
happy birthday to 令...


日誌分類

全部 (523)
〔〔 平平無...其., (113)
『 開。心 』〞 野!!! (286)
煩 *...煩煩 >< (106)
未分類 (18)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

Array

RSS Feed


                                                                                          

2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


ending .... 傷心

唉 ... 結果都系冇 !!!
我知有 d 野系我想都未必得 ~
但冇人明我心情。,.... 真系好愁


                                                                                          


                                                                                          

2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


愁足一日 ... 不安

是否我期望過高 ?
還是我應對自己有信心 ?
心情真系好 down ...
好忐忑不安 , 唉 ...
邊個可以告訴我 , 我該怎麼辦 ?
------------------------
我只系想為我做過 ge 野負責
可唔可以比個機會我 ??


相片向我 blog , 好似好內冇見 ...
唉 ... 相片系昨天的 !!!!


                                                                                          


                                                                                          

2009 年 4 月 12 日  星期日   微雨


返大 6 ~~~~ 滿足

返左去廣州 .... 拜山 ....
早上 6:00am 就起左身 ....
點知攪店曬 all 野都已經系晚上 9:15 pm ...
真系好累 , 好彩听日唔洗返工 je ... ><
---------------------------
好想換鬼左部手提 ....
想換日本手提 iphone ~
不過 2 樣都好貴 , 都系睇定 d 先算 la ~
听日就星期一 la , 唉 ....
快 d 打 tel 黎 la ><
-------------------------------

我最愛的 gossip girl ... >v<


                                                                                          


                                                                                          

2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


holiday .... 愉快

today is the holiday ....
but for me it is working day ... ><
eat lunch with ... you ~~~
幾日先見你一個中 咋 .... =v=|| kaka
今晚本來收 9:00 pm , 。...
點知比個 super 又話我未做到最好 , . 唉 ~
攪到 9:20 pm 先走得 , 累得我 pk ~
fuck .... =x=|| 好彩接著放大天假 ... hoho
---------------------------------
又听到 d 野 ,, 希望系真 ... 鳴鳴鳴
快 d 打 tel 黎 la , please ....


                                                                                          


                                                                                          

2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


復活節 .... ^v^ 開心

生活繁忙了點 .... 我們見面時間真的少了 ...
不過我們大家都會明白。,..
這樣就夠了 .... ^^
今日返工同左個 super 一齊 eat lunch ...
再次體驗到香港人澳門人的睇法 ....
唔了解 x 10000000000000 =口=||
then 今日我仲向公司門口睇到個復活遊行 ...
唔估到會向 e 個時間見到 .... =_=||
----------------------------
今日從你在佳哥口中得知 ....
應該算系唔錯的一個消息 , .... ka
跟住仲比我知道原來 in 我果個鄧生 ....
系個會簡 d 問題難 ge in 人 ....
shit , 希望真系好似佳哥听的就好 la