真係過份..做人洗吾洗做到咁cheap牙...我知你只不過係想要張桃桃既相...不過你同佢咁耐fd...你又吾係吾知佢吾中意影相...加上牙你洗吾洗講大話牙..桃桃都俾曬機會你...你仲吾肯認...走去假髮老到扮曬野喧...你覺吾覺得你害左kit man牙...kit man又吾係特登講...你地張件事講到kit man錯曬...=3=...做你朋友...?我做吾到牙...之前我已經覺得你好假...但沒人信我...啦啦啦...今日咪係事實囉..做得出..吾敢認..講大話..!遲早你會俾大話害死你牙...我真係沒野想講啦...就算我講咩都沒用...依家我真係好吾中意你地...吾該吾好扮曬咩都吾知牙...我知你地仲有好多野呃我地...係其他人太傻先信你地咋...我吾會再信你地啦...呢d算叫咩朋友牙...???













2006 年 11 月 9 日 星期四 【晴天】

