好可憐..我實在太笨啦...呵呵..!依家中魚現眼報啦..所謂既fd...講就逋自己點點點點...做就另外一套...我吾明點解你地咁讓佢....我覺得做人有咩吾怕講...我吾中意自己木 fd為左就佢...搞到低聲下氣...唉...算啦...我都沒野想講啦...講完你地又吾聽..我講黎做咩..?(幸好我有牙珍..amy..桃桃..同肥豬爸爸)...佢地又坦白...吾會咩都就就就...佢地有咪就講...吾怕話...你地...我真係吾想講
=3=
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]