>>心中最愛的人是你......你明白嗎<<
ckchow
暱稱: 非仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同你三個月零十五日.....
老婆....我愛你....
三個月喇.....
心真的放棄了嗎.........
無能為力
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 45
今日人氣: 11
累積人氣: 701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


天氣雖然凍...但你的存在...令我溫暖不少 開心 分類: 未分類

 天氣好凍好凍呀....................

             好怕老婆你會凍親呀.................                  應丞我....千禱吾可以比自己病呀.....因為老公b會心痛嫁...應丞我....                                      雖然天氣甘凍..................但我有你....比起咩都溫暖.......因為有你的存在....所以....凍已經吾係咩一回事了.....................只要有你................已經足夠喇.............你明白我的心意嗎..?.......

                                                         今日聽到你有d吾舒服...............你又話無事............其實你知吾知我擔心嫁....傻豬...要好好照顧自己呀....因為我吾可以成日係你身邊呀....知無.....大頭蝦.....???                      

                            

 

                                                                                                                   非....

發表時間:2008-01-16 09:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ckchow 的日誌)


rainsky 於 2008-01-17 04:10 PM 發表:
CM'
你地真係好SWEET >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-01-16 10:52 PM 發表:
SORRY...我聽日再搵你丫..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-01-16 10:51 PM 發表:
我真系有好多好多野想講..不過.......你明的~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-01-16 10:51 PM 發表:
其實.....唉..都系冇野^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-01-16 10:50 PM 發表:
你掛住佢得嫁喇~T^T冇人理我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-01-16 10:50 PM 發表:
哈哈~SWEETSWEET屎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]