| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
10*02 | 分類: 未分類 | 天主教聯校運動會day 2.
坐左成粒鐘巴士先入到小西灣.- -
媽媽啊..
梓皓偷影左好多個梅梅啊..
朱朱你放棄啦.
人地同阿邊個禁恩愛.
之後.
同彩天互幫對方加油.
人浪~~哈哈.
次次都唔記得錄啊T^T
次次都係錄左一半.
唉....失敗...
去洗手間..迷路- -
之後比我見到個小學同學WOR!靚仔左bo!
一入洗手間就聽到有人叫我-0-?
嗯..我諗左好奈先記起佢叫咩名.
好失敗啊...
最後.閉幕典禮.
朱朱..笑死我啦.
你早唔急遲唔急.唉!
領獎.!
High爆了~~
搞到差不多六點先完.
走的時候.聽到有個男校的男仔話
"嘩..好奈無見過禁多女仔啦"
我同歡.笑左..對不起啊.
哈哈哈..
回家.又坐成粒車出去.
彩天班男仔=0=
嗯...行為實在有點...過分.
歡歡落車之後.
無啦啦有個男仔過黎.
本身都無野架..
無啦啦同我say hi -0-?
O嘴對住佢.之後佢班Fds就"Her"佢啦
繼續o嘴.
之後佢班Fds就話佢啦
"好樣衰啊你!!"
八掛的心理作祟..聽下佢地講咩先~~
"如果你攞唔到.你就真係樣衰啦!!"
"快d手啦!"
之後.我心諗..唔對路..
落車..
一起身..起"洪" -0-?
"落車啦人地!樣衰"
"話左你架啦!都話你一定唔得架啦!"
哈哈哈~~~唔通佢想同我攞電話???
呵呵呵~~~不過你唔靚仔啊..
如果係靚仔.就算佢唔出聲.
我都比啊~!
哈哈哈..靚仔是供"養眼"的.
有益身心啊.~
| | THe p0st!Me:2010-02-10 10:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 950 | »
|
|