| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
17*10 | 分類: 未分類 | 今日放學.百般無聊.
之後Curry話去SU到食野.
食野BO..當然去啦.嘻嘻..
上到去.呼呼呼..
很久沒走過這樓梯了.
媽咪啊..累......
無啦啦有個女仔走過黎.:啊!我識你架!你叫陳XX嘛!
下..嗯..沒印象..你到底是誰呢....?
之後她說:姐姐.2D果個哥哥叫咩名啊?
我立即記得她.= =
溝2D某哥哥的妹妹.我終於記得了.
但.我只知她是1E的.
其他...沒有了.= =
THEN.
當然是食食食食食啦.
之後玩左D低能遊戲.
嗚嗚.輝輝都唔合群的嘛= =
佢唔玩啊T^T..
無得笑..唔制啊!!~~
肥KIM.辛苦了.
為了逃避一群"可愛"的孩子.= =
竟要輪落到如此地步.
唉..但都被發現了.哈哈哈
+++
回家.天好黑.
突然覺得自己這陣子有點過分.
總是令時間不夠用.
但卻好開心.
應該選舉開心還是成功.?
開心好難.要放棄卻更難.
+++
同東東SIR MSN.
YEAH !他下個星期三回來啊.!!
哈哈哈.好開心啊..!!
識東東SIR的又想見下他的人.
記得下星期三 3:30 一樓平台囉.!
| | THe p0st!Me:2008-10-17 11:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | ... | 950 | »
|
|