| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
悶. | 分類: 未分類 | 悶死人啦..
今日去阿姨到..
果然..Vista就是Vista機..
玩起來..都不一樣的..
之後..悶呆了..
華dee說得好..
悶到要跳樓啦..
不過..記得去國金到跳bo..
夠高..一定會死嘛..
還有..那裡風景好啊..= =
+++
無野打了..post相好了..

公園啊..@@

我可愛的班長牌啊..比番學校未呢..?

哈哈..大頭狗..幾時影的..?

嗯..無話可說..

熊貓串..可愛..多謝某小朋友..
那個遙遠的午後.記錄了我一生最美的時光
| | THe p0st!Me:2008-07-21 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | 497 | 498 | 499 | 500 | 501 | ... | 950 | »
|
|