| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
大收獲 | 分類: My FeeL!Ng | 今日..
去左姑婆HOME拜年..
結果姑婆HOME又有人黎左..
之後點??當然是收多幾封利是啦..
哈哈..可以說是大收獲..
心滿意足了..
+++
聽日又要去亞姨到..
忙...
不過都好..因為我已經..(數手指中..)
唔記得幾日無出街了..
呢幾日要見我都有點兒困難了..
BUT..如果你係想派利是比我的..
我是不介意拿出一點兒時間出黎的..
哈哈..講笑姐..
最快要搵我..
唔..星期一吧..星期一我有空了..
忙碌的生活又開始了..
| | THe p0st!Me:2008-02-09 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | 697 | ... | 950 | »
|
|