| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
笑死.. | 分類: 未分類 | 本來應該是一個沒有笑容的一天..
卻被一班笨蛋..
搞到我笑足一日..
最好笑的..
我想也非午間廣播莫屬了..
哈哈哈..真係笑到我肚痛..
南南點比歡歡..哈哈..
仲要寫咩..我的手會化成翅膀保護你..
成口飯立即吐出黎..
馬XX..我要寫個服字比你!
黎XX..我為你悲哀一秒啦!
***
之後仲激..
KK比PERRY..
咩..我要以歌聲呼喚你的愛..好..肉麻呀..
歌曲係--非你莫屬..
好深情呀!!(曾經何時..佢都有唱過...)
下一個就係..
在背後默默支持你的人比PERRY..
咩..我會在你背後默默支持你...無奈...汗..
亞邊個邊個..你好勇呀..
其實呢幾個都係識的..所以先打出黎..
哈哈..南南...哈哈..
+++
SCI...
又係顯微鏡..
要睇朱眼呀!!嘩..隻眼好可愛呀!!(我是變態的..見笑啦..)
隻眼珠望住你..之後隻野又要係粉紅色的..
好可愛呀..(又一個變態..)都唔明點解LEMON禁驚..
+++
呵呵..
突然好感激我呢班混吉的FD..^^
+++
呀..
公喜一個人先..
搵到個FD啦!!但都唔使日日同我曬命..
| | THe p0st!Me:2008-01-10 09:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 737 | 738 | 739 | 740 | 741 | 742 | 743 | 744 | 745 | 746 | ... | 950 | »
|
|