日誌
得閑就來睇..唔得閑都來睇下
ckh2007
暱稱: 希
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-09-05
2008-12-05
2008-11-16
2008-11-09
2008-11-01
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 597
今日人氣: 19
累積人氣: 20259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


2008-09-01 分類: 未分類

今日番學的大日子

7點幾約左超人去左好運的m記  等班友係m記食早餐..

我地最早去.= = 之後先知要去NTP 果個 M記...

所以又行過去...之後要唔知咩事 又要行番去好運食= =..

好多我地學校D人係到...咩FOMR 都有.

8點幾搞定 我 超人 MING FIVE 爺等人 早走 番左學校..HEA~.

3A 的班房 2樓 都幾好..呵呵

不過開locker 就煩D...

之後班主任派野...書簿...回條 11點幾上左去hall..聽校長up野..

12點幾ko左..

2點幾 同超人老彥 榮哥 去左17號室 整3D MAX 仲有一個月就比賽.

呢個月日日放學都要上去整...

整到5點幾 去左7仔食野 番屋企...

 






訪客留言 (返回 ckh2007 的日誌)


CHI_BaBe520 於 2008-09-02 06:03 PM 發表:
開locker真係好麻煩囉`;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fiiish 於 2008-09-01 08:47 PM 發表:
c0mment@0@
背景音樂好好聽@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]