日誌
得閑就來睇..唔得閑都來睇下
ckh2007
暱稱: 希
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-09-05
2008-12-05
2008-11-16
2008-11-09
2008-11-01
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 597
今日人氣: 3
累積人氣: 20220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


2008-09-04 分類: 未分類

今日上堂冇咩特別......

都算幾輕鬆, 上左生物 and chemistry.先生都ok啦.

music 堂 謝生 屈機 ...彈鋼琴 勁..  聽到個人好high..

真係好妒嫉 呵..... ..由於佢個人都幾好,所以識左3日就做左兄弟..

教我maths 呵..中文 等啦..

中文要上增益 英文就=- =...

PE 堂 又係同E班 上....

  今日又要量野 身高1.79cm 體重5x.x body fat 8.6%

好多時間 自由活動 同謝生 傑兄二人.. 仲有five爺 打ball~

 放左學上fencing ....

今年 高佬 來左join fencing team

練下野 打下實戰唔夠(5min~)

咁就7點番屋企= = ! 

 

  

 

 

 

 






訪客留言 (返回 ckh2007 的日誌)


donnasun 於 2008-09-04 10:53 PM 發表:
CM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovalayan 於 2008-09-04 09:37 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fiiish 於 2008-09-04 08:22 PM 發表:
我地叫左佢做琴魔-0-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]