日誌
得閑就來睇..唔得閑都來睇下
ckh2007
暱稱: 希
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-05
2008-12-05
2008-11-16
2008-11-09
2008-11-01
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 597
今日人氣: 1
累積人氣: 20209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


2008-09-11 分類: 未分類

呢幾日 我地班人被鄧老師x左好多次.

話我地班 唔生性 仲掛住玩....

琴日 勁多人遲到上hall~ 又俾人少.

之後中文堂又少.... 我地班人最大的問題就係嘈...如果改善到就正...

今日 ENG 堂 作文 俾立法會議員.....諗左好耐..最後合時交到..

music 堂 唱歌...冇咩特別野做..落左堂 help miss so

移民到下面教員室羅太個位.. 拿左好多野 仲要好好排好..整到靚仔世 就 岩岩好打鍾..

skip~ 生物堂 劉sir = = 練寫上左癮..

PE堂 打排球...根本邊個開ball 就可以講 一定win∼ ==

之後 free time 打ball 同黃文一組屈肥佬 21比2..

之後又打毛ball ....上完堂成個人high 世= =超 累.

不過仲要上fencing  == 做左幾下 步法 就冇氣..

今日阿sir take 我做...之後又take 超人 ...

最後同老彥 打比賽 15 比14 ..老彥 勁左 呵

之後走人 去左bus 站 果時 諗下 fencing本 野 放係學校冇拿..

又同超人 衝番去 拿.......= = help~累爆..

點知 個room lock左.....唉

之後番到屋企= = hea左耐先識起身...

聽日 一定到7點30弟番到學校 拿番本野 






訪客留言 (返回 ckh2007 的日誌)


kcc2achiu 於 2008-09-12 11:36 AM 發表:
我都好想打羽毛球…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WinG__babe 於 2008-09-11 11:13 PM 發表:
唔好提今日p.e.堂,,
我地個個女仔d頭髮都唔係路架,,哈哈:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovalayan 於 2008-09-11 09:37 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MAYWU 於 2008-09-11 09:05 PM 發表:
作文俾立法會議員
教我英文果個LCM 唔知比左幾多時間比我地做
好似前幾日叫我地做,聽日sin交
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovemanwai 於 2008-09-11 08:17 PM 發表:
CMCM
一定要回cm比我架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry_ng97 於 2008-09-11 08:08 PM 發表:
[=cM"比你姐,唔得咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]