今日 , 我可以話開心or 失落.詳情不說..
放學後同超人上mmlc 打ckc....真係幾無聊,不過超人真係好勁!!!!!!
中午食左根記,搞到依家吃不消...
食左d 藥丸後好番d
....
5點幾等咪黃潮一起番屋企....
番到屋企俾人係咁嘈....唉
- -