日誌
得閑就來睇..唔得閑都來睇下
ckh2007
暱稱: 希
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-09-05
2008-12-05
2008-11-16
2008-11-09
2008-11-01
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 597
今日人氣: 1
累積人氣: 20202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


2008-02-18 分類: 未分類

今日..終於番學啦..

真係唔覺時間過得咁快..

6點幾就起左身,梳洗過後就睇電視..

昨晚的山火, 我係屋企都睇到,so 特別緊張一下..

結果場火還味解決...於是我就睇下睇下,真係仲有火光..

食過早餐後,我就番學校.

繁忙的景象出現在我面前,不過我一早就估到係咁..

你有你忙,佢有佢忙..

唔識點教人做hw,仲要俾人問候n次...

問候聲(粗口)散佈全班,何其壯觀..

往往做完hw 果d人 10 個都有9個人被人問候...

唉..................

之後上完中文堂後就上LS..又係何其壯觀

...詳情唔講

上H E 堂....林生and 陳生..係到搞gag..

笑到我,整堂都冇聽書

陳生最出名就係講 (你又hi大左?)

林生係到了女仔.. 冇果樣講果樣..

仲要講到天花龍鳳...(你睇下佢, 幾似羊成林,殺死人啦...佢d頭髮幾.............)大概講呢d野.

哇,搞左我成堂.....唉..下堂又唔知點...我可以講佢地係 gag 哥二人組..

之後之後...放學,冇世d人名紙.我咪落下拿...點知殺出個程咬金( 黃sir)

佢叫我地聽日要準時去fencing...唉,聽日唔想去.煩..心情恍惚..

之後拿左人名紙,不過係b班...唉又要上落又多一次...

上到課室,老黃打左我一下,當佢想走果時,被我一手就捉到,哈哈..佢都味反應過來

 同我講左一聲.你ge反應咁快..之後我同佢眼神接觸左n 秒..放了佢走吧

不過感覺良好..因為佢激發左我幾曰來的暗火...一發就出左來,我都就來控制唔到我自己.

不過發左出來,就好舒服..(有時我真的好可怕)(大家小心d!)

由於時間唔夠,人地又要上reme..

搞到我係班房同老彥唔好意思..

之後我唔小心,整掉d野,整左勁大聲出來..

被老師問候..

唉...最後整完老彥同我快快就走人..

之後上mmlc..><...

等咪超人and penchiu 就 回家..

 

   好心你地 早d交HW 俾啦,唔好要難做..

     搞到我左加為難...

           唉. 唉 .唉.

 今日都唔知被人問候左幾次,

      好玩咩!

              你玩我

          我玩你

 


 






訪客留言 (返回 ckh2007 的日誌)


fishx2_614 於 2008-02-18 08:37 PM 發表:
cm*v*
我好似交齊喇
嘻嘻!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alvin1994513 於 2008-02-18 07:23 PM 發表:
哈哈^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]