日誌
得閑就來睇..唔得閑都來睇下
ckh2007
暱稱: 希
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-09-05
2008-12-05
2008-11-16
2008-11-09
2008-11-01
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 597
今日人氣: 7
累積人氣: 20215
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

所謂好人冇好報..這句話真係講得冇錯..

一番來就俾老彥個細佬 係我個blog 留言 爆粗.

還記得果日, 6點幾佢細佬叫我帶佢買野吃..

我咪做下好心,lor..

由第一城行去禾輋.

又話食果樣 又食呢樣

之後係阿叔買左雞扒..

又話口渴,咁佢咪係到買左支野飲.4蚊..

搞搞下7點..仲要番到屋企比人嬲,做咩咁遲番去.

之後昨日佢仲要係我個blog 爆粗...

本來我都唔知咩事,今日問過人先知咩一回事..

果支野飲.4蚊, 因為貴左果小小1蚊...(比其他shop)

係到嬲我.....喂大佬阿,好心做事,冇句多謝仲要嬲到我狗血淋頭..

都唔知你係咩心理..

我同你地講,我唔會在做好人..

我覺得做衰人,往往冇人串,仲要受人尊敬.

本是今日都把幾火.....算啦.

 

上次訐銘講..男人唔壞女人唔愛..呢句野我明了..

呢個世上只會有愈惡愈惡..

  好心的人只會被人欺壓..

做了多年的好人,係時候.............................................................

 

係到,我仲要同一位女仔講對唔住...'

因為今日上堂,我唔係有心咁講野..

只是人在江湖,身不由己...

 

不過我咁做,卻得到老師一讚..

都係做衰人好過做好人...

又一次靈現....唉

 

 

 






訪客留言 (返回 ckh2007 的日誌)


CHI_BaBe520 於 2008-02-20 06:06 PM 發表:
算喇`
佢明既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MING 於 2008-02-19 09:41 PM 發表:
唉..
出得尼行,,預左要還..
兄弟,,加油吧..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WinG__babe 於 2008-02-19 09:35 PM 發表:
你說謊了•
我可否揭穿你?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好阿..記住大聲d...人地會聽唔到
Posted at 2008-02-20 07:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fishx2_614 於 2008-02-19 09:13 PM 發表:
點可以咁諗...
好人一定有好報囉我覺得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]