今日冇咩野發生..
maths 堂時fake左 林c..
哈哈..
上堂前,我見到wing姐係到哭..
之後林c 番來 課室,我同佢講
我打左wing姐一巴掌..佢以為真,
之後佢問李xx,係唔係真..
李xx 唔知點解 點左幾下頭..
哈哈,天助我...
之後佢同我講做咩打佢and 點同佢say sorry...
我就對住林c笑左一陣...之後同佢講 做男人咁先係...
之後佢又問左我好多野..
最後我叫佢問多次李xx,
先知我一直fake 緊佢....哈哈
勁爽....
放學後,miss 接擊..n個人被捉,
林c 將我岩岩問佢d野 去問老師..
我同佢講..有錢ge人往往溝女都好成功..
之後佢問左n個女仔(一個好貧窮的男仔,你好鍾意佢. 仲有一個男人佢有好錢)
你鍾意邊個....
幾個女仔都話鍾意一個好貧窮的男仔,
得一個話鍾意錢..
我覺得果一個女仔諗野真係好實際....
所以我同佢講.好好地讀書, 有左錢,想點結識異性都唔會俾人睇衰..
所以大家男士要好好地讀書,為將來的追求女仔加油..
哈哈
女士們,我說得對嗎? 男士有何言!
|