| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2005 年 9 月 3 日 星期六  |
| 悶死人喇~~~ |
分類: 未分類 |
|
今日成日都冇出過街~真係悶到嘔....今日10點起左身問啊媽俾唔俾我去尖咀...問唔問都一樣嫁喇///佢都係唔俾我去呀唉...咁咪又訓番囉...九點幾叫KK起身~佢把聲好似未訓醒...~勁攪笑...傾左兩個鐘電話~十一點幾...佢去街...我又訓過差唔多十二點...俾我老豆攪醒左我~救命呀好眼訓呀...=..=''跟住睇電視...唔得呀好肚餓呀,,,,死都要自己整野食~嘩....正呀...腸仔呀~到左1點幾~我老豆落街詔買野食俾我wor...我要m記~kaka...kaak...有段時間冇野講...訓都訓得著~hoho~~不知不覺又差唔多兩個月喇~~時間過得好快呀..諗起以前d野~有開心有唔開心~但係...唔開心既我都唔想再提~~而家~以後~永遠同佢開心就得嫁喇~~最攪笑既就係,..我同佢個電話似到死~~黎黎去去都係個幾個num~~~我好多謝你地呀~~啊a...啊kk...啊fok...~啊suki..啊洗髮水~啊so ...啊yin...池池~fish~你地都係我最好既朋友~多謝你地呀~今日好頭雲呀...打完... |
|
|
|
海獅仔~~ 於 2005-09-03 02:31 PM 發表:
玩玩玩,成日都諗著出街 ,你都識講自己係高中生啦,重玩,溫書重好啦 玩下炸,唔好嬲喎 噤先可激勵你發奮 ^^
|
網主回覆
我好發奮ga la...你唔g姐..kaka
星期六.日緊係出街ga la...唔通自閉咩= ='''
Posted at 2005-09-03 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|