每天為你而高興*
★☆°ㄑ愛你*] 我管不了是禍//*未想過是[為何"]
*我只想跟你做對.最穩固伴侶=
`|* 真心相愛 未見得 為了他英俊`*V*
ckkw
暱稱: ++戀愛季節++ ×[
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
photo~~
><
旅行
HAHA
......
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 2258
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


死姣雞 呆滯 分類: 未分類

to:Chitstain

                

其實我有野想講好耐.,.,.,.而且我講呢d所以野...唔係淨係得我一個咁講.,.,.,係有好多人都咁講你.....好唔鐘意你.,.,.

即係我想講呢.....點解你要做到咁衰咁cheap呢??? 你溝仔唔緊要丫,,,做咩要姣到咁呀????你自己冇bf我唔怪你.....但係你都唔好個個男仔都當係你自己bf......你既然咁鐘意姣仔...你不如自己去買個bf出黎啦!!!同埋你話你有LV....咁你做咩唔po埋出黎呀???

仲有你係女仔黎架,,,,,我諗你自己都唔想俾人唱衰你架......你去溝仔唔緊要呀.,.,,.你唔洗唱到成街都知呀.....即係你又要溝唔到人.,.,但係又要成日同人講你去溝仔.,.,.咁做又何必呢!!??係咪先!!!雖然我都承認自己唔係青見.,.,.但係我覺得你係樣衰晒我地d女仔囉!!!

我真係唔係好明點解果陣我會同埋你一齊玩.,.,.,.,.,你係樣衰晒我地4c..stcc ge人..

唔好做姣雞la..死38..唔g死dim write...唔g醜字dim write= =

             <<<<<<你唔會有人咀你lor






訪客留言 (返回 ckkw 的日誌)


五十嵐︴。駿♀” 於 2005-09-09 08:49 PM 發表:
丫..發姣?!oh shit,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係100%姣= =
你溝唔溝呀
Posted at 2005-09-10 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



海獅仔~~ 於 2005-09-09 06:32 PM 發表:
    我不想多加回應   ,路係人選擇,人地做咩唔到我地去理 = =
      認為自己諗就得啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ge...
姣呀..仲要佢發姣lor..日日要我同佢一起溝仔..
整到比人記左缺點呀..唉~開學冇耐就衰左la..,死pk
唔講la...有d嬲..有咩icq or msn講la
Posted at 2005-09-10 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]