系屋企真系好闷啊,今日劲白痴,我无看天气预报,唔知道今日唔洗返学,我6点钟起床,我吖妈问我咁早起床做咩,我话洗头返学攞,跟住佢同我港话唔洗返学,我傻咗,我返房看电视先知道教统局话8号强风信号唔洗返,搞到我要等头发干咗先之可以睡,真系黑仔啊。