今日唔係太凍..
都唔明d人仲要著咁多衫~
仲要戴埋手套=v=
大隻佬啊~~~~~~~~~~~~~~~~xdd
竟然有人仲食得慢過銘爺sad..
真係佛誕都黎xD
人地嚇一次都已經不知幾有影響力.. 反而有人嚇左幾次..結果xD...
今日11堂... 竟然冇訓到@@.~
仲去埋踼波.. 精力旺盛@o@