今日.. lunch 加 放學都要做ENG d硬膠野
攰到死死下...
果然勁過我地學校既多的是= =sad
老媽子對唔住呀... 真係無心嫁.../_\
個心仲係唔知點咁...不安
好啦! 以後唔係班房踼波啦 !