|
|
| 【滿足】 |
|
今天的決賽. 雖然拿不到一二三名.
但是也取得最佳台風獎. 好啦也不錯~
感謝大家的支持.
我實在忘不了今天.

|
| 時間.:2010-07-19 01:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
最佳台風?唔係表演咩... 我地12月要拎冠軍丫....!!!!!!
|
網主回覆
哈哈~ Posted at 2010-07-19 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thq! Posted at 2010-07-19 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你~ Posted at 2010-07-19 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|