-

::I love vistlip;

ckss1994
暱稱: - KUA1.=)
性別: 女
國家: 澳門
文章分類
全部 (257)
蜘蛛的夢 (1)
未分類 (226)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 8 月 3 日  星期二  


【mj】  

I went to 0wai 's home and playing MJ today.

So happying together !!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

時間.:2010-08-03 09:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ckss1994 的日誌)


nicecelia 於 2010-08-05 04:07 PM 發表:
(Y)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tonycheong 於 2010-08-05 12:33 PM 發表:
為何要打eng!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elanne325 於 2010-08-04 06:17 PM 發表:
首歌都0k w0r.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NATALIN 於 2010-08-03 11:21 PM 發表:
首歌好聽bo.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai94106 於 2010-08-03 09:55 PM 發表:
打錯字啊 大桂. wnet 解咩€  我真係5明啊.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頂>< 比你見到!!
Posted at 2010-08-03 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





vistlip
menber's bl0g