|
|
| 【camp】 |
|
↑ 藍藍路
↓ all皮

三天時間過去, 獲取很多亦非常快樂∼
這是暑假裡最美好的回憶
|
| 時間.:2010-08-21 07:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Kellyy 於 2010-08-23 01:02 AM 發表:
|
網主回覆
完左啦完左啦~就黎返學啦 Posted at 2010-08-23 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HEHE Posted at 2010-08-23 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
爽+1 Posted at 2010-08-23 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
The Photo is very beautiful~:):$ I'm orange skin~ i love blue blue road~:):):)x) i love our team leader too~ This also my wonderful memory in this summer:):)
|
網主回覆
HAHA~ I AM WATERMELON SKIN! Posted at 2010-08-23 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然.HA Posted at 2010-08-23 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
YA. Posted at 2010-08-23 04:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
蕉皮~~~haha Posted at 2010-08-21 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|