▩゛*戀氏。鴨妹x┐〞 茶餐廳
留個cM`。仔丫*唔該...
ckw1230wing
暱稱: ゛♥﹏鴨妹@*鴨仔團*!!|°
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-18
2008-03-16
2008-03-12
2008-03-09
2008-03-01
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 77
今日人氣: 0
累積人氣: 856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23 分類: 未分類

今日諗諗下野...冇啦啦好想喊,但係我知喊左出黎都係冇用*

只好用言語黎表達我e家ge心情...可能有d 9唔搭8架,請見諒呀><

 

 ``- 你 不 知 道 嗎 ? , 我 其 實 早 在 心 中 ..}+說 了 一 千 遍 : Yes , I dO 〃,.}[/

 * 上 主 注 定 逼 我 愛 上 你 _}!°ˋ因 此 不 能 就 此 放 棄 .x))!![/

 只 是 我 這 一 份 愛  .._}!* 沒 他 人 如 何 明 顯 吧 !γ♣♣

 *×*+--我希望給我幸福的人是你..,+*﹏

 ,._{!*”  全 城 女 生 . . 也 知 我 愛 你 __}!!怕 得 不 敢 . . 接 近 你 ★ ˇ〃

  *||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++x'^\[

 .〝×* 你到底當我是甚麼_______ˇ

 `﹏失戀知痛_____,;×°||為你寫下深情句子+﹏|承受失戀☆◆`流下一公升眼淚

  真的很想跟你說句=]其實我還很愛你的Oo

 ♣虛偽的朋友﹏我不囍♧[/

 。||█ ×…我不該纏你 __ 對不起▂°↙

 *!!|| 愛過 × 又能代表甚麼?!!*'9;:;,,;-||▉〃

 ]..ˇ*如果你看見我受了傷害 °××*|| 你的心會痛嗎 ||+*

 ""cM`。仔呀*

發表時間:2008-01-23 05:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23 分類: 未分類

我今日唔洗返學,所以先可以咁早打blog^^真happy!

琴晚我係msn叫 杯麵`返$30比我,

講左好耐`唔肯還,又話咩lee d野都要同佢計...

我心諗:我識左你之後,你用過我幾多錢呀!我都冇咩點同你計過啦!我又幾時用過你d錢呀!

如果我要同你計ge話,我驚你還 一年都還唔到`!叫我唔好同你計,你都 on9`ge

叫你還仲係到屌屌聲,e家唔通你 借人錢唔洗還`咩!

我都未見過有d人我叫佢還錢,佢仲叫我唔好同佢計ge= =

你記唔記得我個日 拎左$400`出去, 你同我洗撚晒呀!

我個d錢原本係 攞黎下個月食飯`架!

你e家同我洗撚晒...我下個月食屎呀!

你以為d錢係你架!慳d啦,仆街!!

我e家真係好撚唔倨你lo!!!

我有錢個陣你就好似我隻狗咁...我e家冇晒錢啦,就掉返轉晒!!屌你媽b呀!

我真係好想叫你還返晒d錢比我,之後唔撚同你玩!

如果我叫你還返晒比我,應該都有$600幾(都計小你啦)

我同你講呀:你係我身上用ge錢絕對唔會多過$45

都唔知你d fd點解會頂得你順

屌你老母仆街冚家產!

我都好小會咁撚嬲..係個blog到爆撚晒粗咁架!

 

發表時間:2008-01-23 02:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


2008-01-15 分類: 未分類

岩岩y雯屋企電話打比我...

我以為係佢呀媽...

點知係佢自己本人,我問佢:你lee 10幾日去左邊呀?

佢話佢去左筆架山住。

我當時聽到個陣,我o左!!

我諗:你唔係一返黎就同我吹水呀...

跟住我問佢,個個係咪你條仔,佢話係= =

之後我同佢講笑,我話條友咁有米,邊個黎。

之後佢話我想溝佢呀...我話我唔會搶人條仔咁狗..

佢比我寸到冇野講...嘻嘻嘻^^(<--有d低B)

******************************************

今日杯麵同貓仔講左散,佢喊到死咁...

我同佢講:你同佢散左咪仲好...

起碼你冇咁辛苦啦...

之後佢都明我講咩,就冇再喊得咁勁啦*

好啦""今日就打到lee到啦""記得留cM`仔啦^^

發表時間:2008-01-15 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]