| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 2008-01-23 |
分類: 未分類 |
今日諗諗下野...冇啦啦好想喊,但係我知喊左出黎都係冇用*
只好用言語黎表達我e家ge心情...可能有d 9唔搭8架,請見諒呀><
``- 你 不 知 道 嗎 ? , 我 其 實 早 在 心 中 ..}+說 了 一 千 遍 : Yes , I dO 〃,.}[/
* 上 主 注 定 逼 我 愛 上 你 _}!°ˋ因 此 不 能 就 此 放 棄 .x))!![/
只 是 我 這 一 份 愛 .._}!* 沒 他 人 如 何 明 顯 吧 !γ♣♣
*×*+--我希望給我幸福的人是你..,+*﹏
,._{!*” 全 城 女 生 . . 也 知 我 愛 你 __}!!怕 得 不 敢 . . 接 近 你 ★ ˇ〃
*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++x'^\[
.〝×* 你到底當我是甚麼_______ˇ
`﹏失戀知痛_____,;×°||為你寫下深情句子+﹏|承受失戀☆◆`流下一公升眼淚
真的很想跟你說句=]其實我還很愛你的Oo
♣虛偽的朋友﹏我不囍♧[/
。||█ ×…我不該纏你 __ 對不起▂°↙
*!!|| 愛過 × 又能代表甚麼?!!*'9;:;,,;-||▉〃
]..ˇ*如果你看見我受了傷害 °××*|| 你的心會痛嗎 ||+*
好啦"大家睇完啦"記得要cM`。仔呀*
|
| 發表時間:2008-01-23 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 2008-01-23 |
分類: 未分類 |
我今日唔洗返學,所以先可以咁早打blog^^真happy!
琴晚我係msn叫 杯麵`返$30比我,
佢 講左好耐`唔肯還,又話咩lee d野都要同佢計...
我心諗:我識左你之後,你用過我幾多錢呀!我都冇咩點同你計過啦!我又幾時用過你d錢呀!
如果我要同你計ge話,我驚你還 一年都還唔到`!叫我唔好同你計,你都 on9`ge
叫你還仲係到屌屌聲,e家唔通你 借人錢唔洗還`咩!
我都未見過有d人我叫佢還錢,佢仲叫我唔好同佢計ge= =
你記唔記得我個日 拎左$400`出去, 你同我洗撚晒呀!
我個d錢原本係 攞黎下個月食飯`架!
你e家同我洗撚晒...我下個月食屎呀!
你以為d錢係你架!慳d啦,仆街!!
我e家真係好撚唔倨你lo!!!
我有錢個陣你就好似我隻狗咁...我e家冇晒錢啦,就掉返轉晒!!屌你媽b呀!
我真係好想叫你還返晒d錢比我,之後唔撚同你玩!
如果我叫你還返晒比我,應該都有$600幾(都計小你啦)
我同你講呀:你係我身上用ge錢絕對唔會多過$45
都唔知你d fd點解會頂得你順
屌你老母仆街冚家產!
我都好小會咁撚嬲..係個blog到爆撚晒粗咁架!
|
| 發表時間:2008-01-23 02:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| 2008-01-15 |
分類: 未分類 |
岩岩y雯屋企電話打比我...
我以為係佢呀媽...
點知係佢自己本人,我問佢:你lee 10幾日去左邊呀?
佢話佢去左筆架山住。
我當時聽到個陣,我o左!!
我諗:你唔係一返黎就同我吹水呀...
跟住我問佢,個個係咪你條仔,佢話係= =
之後我同佢講笑,我話條友咁有米,邊個黎。
之後佢話我想溝佢呀...我話我唔會搶人條仔咁狗..
佢比我寸到冇野講...嘻嘻嘻^^(<--有d低B)
******************************************
今日杯麵同貓仔講左散,佢喊到死咁...
我同佢講:你同佢散左咪仲好...
起碼你冇咁辛苦啦...
之後佢都明我講咩,就冇再喊得咁勁啦*
好啦""今日就打到lee到啦""記得留cM`仔啦^^ |
| 發表時間:2008-01-15 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|