| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
.......~*  |
|
今日都冇乜特別~*一朝早就同yuko,,,
Yvonne一齊....番學...!!!
番到學校就排隊上課室>>之後就睇報紙=]]"
第一堂系H.E. 學'住'蛋 都幾悶架><""
之後上sci...食飯...中..英..數///
放學之後去左葵芳''''''食左D野.....
Xddddd~~就番左屋企喇^^
**心情吾係太好.....所以吾打咁多字lu~*SOR...!!!
聽日一定會打多d字架>3<"""
個BLOG就黎1000喇~*
多謝大家既支持----///><..!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-23 08:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|