| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
hapi*  |
|
9/12琴日晏宙去左荃灣>>
不過冇影貼紙相 所以show吾到比大家睇=]]*
不過去果度買左條橡根同e飽左果肚 hehe~
原來砵仔X,,,一D都吾砵架...]]]"
到6:15至番到屋企" 係12點至訓..!!
POZ相::得閒無聊影ge*V*

細心睇下[[部電視係個天度ar]]...*

我個MSN><""""
10/12今日又係好早就打blog*
起身...洗面..刷牙..開部電腦..
部電腦有D問題,,,好大聲=口=
之後晏D會留系屋企..做功課,,溫書^^...好乖呢..!!
就黎放x'mas假喇=]]""
放完就大考 希望升到班啦@.@
|
| 刊登時間︰2006-12-10 10:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HIHI , d字好難睇呀 , 不過都十卜你 ! ! ! 你都去禾個板板留言吧 ^^
|
網主回覆
好牙""等閒我會架喇..!!
但係吾知點解,,我部腦去吾到你個blog牙=]]*
SOR..!! 遲D我再試下啦咁 Posted at 2006-12-16 12:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過的`來給你一個{愛}的留言=]
http://blog.qooza.hk/crazy87
這是我的日記`有空請上來喝杯茶留個言吧=]
|
網主回覆
冇問題,,,但係你都要上黎喎...* Posted at 2006-12-16 12:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|