| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| Merry Christmas!!!! |
|
琴日玩到好夜,,,所以冇打到blog>>
今朝1起身就打lu*好乖呢
琴日好hapi* 媽咪整既蟹好好味牙"""
表弟佢地好好笑,,,~!
嘩..!!呢個聖誕真係過得好開心^^...
吾知你地又點呢...??
haha,,,等間又出街喇..!!
我唸咁今個假期都溫吾到書架喇~~*
雖然過左x'mas....但系都補番句[[??]]比大家><""xdd
*Merry Christmas!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-26 01:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HIHI* 路過的CMCM` . . .... ..
祝你{聖誕快樂}!!`
|
網主回覆
merry x'mas=]]"Posted at 2006-12-29 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|