| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
元旦=]]  |
|
今日11點起身...
之後食D野就ON MSN喇=]]
之後打blog...上下網之"旅"咁啦~*
都冇乜特別野做..!!
haha~琴晚套《1公升的眼睙》好好睇唷>>
好感人>333333<""""
大發現**____原來吾飲奶既人會矮好多架><""
唉喇..!!!!!!!!我吾飲奶架啵...]]]
"遇"告**___我個xg快將重新開幕喇,,,xdd
日期將會係1月既某1日...到時上去十卜下啦...^^
因為考試..所以時間未定 話吾定聽日架""
最後係道祝大家元旦快樂~~!!
hapi* NEW YEAR>33<
|
| 刊登時間︰2006-12-31 01:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|