聽日選學生會LUU,,US!大戰COMPASS,@@' 應該幾激下,不過我諗US!會贏呱,*
LUNCH,同大粒一齊做班際籃球,我幫手做錄,YO*,識左,,*以後班際我都可以寫LUU*,
MISS KOK哥班輸5分BOO,,但係睇D F1-2既人打波,無咩癮,自己又要一月先有得打,但係又要考試,都無心打LUU,不過學做下球證算喇=D,聽日選學生會,GD,激丫*,,^^