今朝我6:30自己起左身..
傻左~~
係到諗今日到底係星期六定係星期五..
洗唔洗番學..
之後諗左好耐
先記番起今日係星期五..
哈哈
之後又訓番
到左7點中先起身
之後................
番學..
VA..
DRAWING~~
好憎上VA!!
MATHS..
YF唔知做咩~~
好人左勁多
可能佢今日心情好..
比我地上LIB~~=]
RECESS
又係咁過
PTH
又問人野..
問唔到我..
好驚要留堂牙!!!!!!
ENG LANG..
教豬~~
CH LANG
悶到死左..
企正我GE右邊講野...
嘈到死哂
LUNCH
食食食..
食左個飽..
仲要係食唔哂GE~~
IH X 2..
好玩唷~~
我竟然窂有地答問題~~
答左兩大條~~XP
唔知點解今次教果D好多都識哂唷~~
但係一樣的..
我係冇溫GE~~
放學..
好快咁同IRIS RACHEL OLIVIA WING答的的..
去左荷廣..
睇極地雪犬..
勁好睇唷
好感人牙!!
睇到我喊左幾次..
最後果到我本身係勁喊架!!
點知聽到後面有聲..
完來KAT.同VEUNS係寢面到勁喊..
搞到我好快就唔想喊..
係到笑~~XD
睇完之後.............
完來好多人都有喊唷
之後行左陣..
AND THEN番左屋企..
今日就係咁喇..=]
|