今日好凍唷*
好早就同tiffany返到學校做功課___努力的!
唔駛早會上課室...如果日日係咁就好啦~
[ 1..2 ]eng
做gb___簡直悶死
{ 3..4 }國民,,冇咩特別
[ 5..6 ]家政
=聽書...訓覺至真
{ 7..8 }maths
傾計+sms+玩+笑
"咁就過左2堂lu
<<歡樂既時光過得特別快>>
__..放學同tiffany周圍hea
再搵longX2,,,,先走人