個人資料
claiyee
暱稱: Laiyee 小姐
性別: 女
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2008-08-14
2008-08-13
2008-08-12
2008-08-04
2008-08-03
日誌分類
全部 (350)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed

2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


2007-09-16

今天一早起來拉小提琴~
進步了不少.....
我幫人練oral.....人教我做amath.
好公平!!!! d amath 完成晒....好感動!

學完琴...食埋飯...去到牽晴間已2:30~
做做做...食食食...Cappuccino 麥提莎好正!

大banner 終於完成啦! 聽日有得睇...好正ga!
不過辛苦賤男要抬佢地返屋企啦~
你真係偉大! 其實抬住果3 隻野都好型啦XD
只係我唔雖要型!

1  請支持IC!!!!

 

 

 




2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


2007-09-15

話咁快就15 號啦~ 仲有5 日就考琴試 = =
我真係未試過咁冇準備就去考試
oral 先岩岩開始練 =口="" 汗
好彩我有鋼琴底姐.....
如果唔係當年我鋼琴missy 對我ge 訓練..
我ge 小提琴考試實fail...
一定要加倍努力! 我要有好成績!

今天一早起床...去做banner..
只填了一個IC 女的頭........
就要回家學小提琴...
12:00 去到...等等等....阿SIR 後來說沒鋼琴伴奏譜
結果找找找....1:00 才開始學 - - 無奈

總算練得可以接受......

學完小提琴還要學鋼琴....
一天都沉醉在音樂中....聽似浪漫..
實際辛苦 = =

昨晚做到2:00 的樂理....唉
錯左3成左右......真係.......唉
做事真係唔能夠急的.........

5:00 完琴....回家.....因為大本營已遷了去上水
我6:00 就要回家....所以.....5:00 回家算了~

今晚要做晒d 功課! 明天keep 住努力!

6  請各位支持IC!!!!!  Your need, I See, I Care!!!
                     

 
 



« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 175 | »