話咁快就15 號啦~ 仲有5 日就考琴試 = =
我真係未試過咁冇準備就去考試
oral 先岩岩開始練 =口="" 汗
好彩我有鋼琴底姐.....
如果唔係當年我鋼琴missy 對我ge 訓練..
我ge 小提琴考試實fail...
一定要加倍努力! 我要有好成績!
今天一早起床...去做banner..
只填了一個IC 女的頭........
就要回家學小提琴...
12:00 去到...等等等....阿SIR 後來說沒鋼琴伴奏譜
結果找找找....1:00 才開始學 - - 無奈
總算練得可以接受......
學完小提琴還要學鋼琴....
一天都沉醉在音樂中....聽似浪漫..
實際辛苦 = =
昨晚做到2:00 的樂理....唉
錯左3成左右......真係.......唉
做事真係唔能夠急的.........
5:00 完琴....回家.....因為大本營已遷了去上水
我6:00 就要回家....所以.....5:00 回家算了~
今晚要做晒d 功課! 明天keep 住努力!
請各位支持IC!!!!! Your need, I See, I Care!!!
|