今日訓足7個鐘......好精神
9:30 返到去.....溫野溫左一陣only..
見到阿琳個頭.....有"d" 唔同....但不能用言語形容
後尾佢話係夾多左個夾......實在似似地阿嬸呢xd.
跟住玩who 同whom 呢d relative clause!!
我作左句正野:
鄭燕燕, who is beautiful, loves me. (我不是同志)
搞到大家都好無奈...
跟住阿琳又作左句
張麗怡, who like a pig, beat 鄭燕燕. (我好傷心)
我邊忽似pig wor = =
考作文....
f.4 考geog....要"mit" 張ans. sheet 出黎
d "mit" 聲此起彼落....真係好壯"聽"
我揀左topic 2
a holiday in hong kong !!!!
金廁所都出埋xdd
跟住考完.......d f.4 仲未考完.....我都好quiet 咁走
跟住冇幾耐.....就要排好晒隊咁上返去考ge...
我覺得.....得果一陣....不如我地係上邊等好過la...
而家咁又上又落.......好煩.
一路做ge.....一路被煩..
禮堂3 批人完ge 時間都唔同..
我地開始時佢地完咁....
阿sir 講野果陣我根本係做唔到野ge....
我是一個不能被騷擾的人
不過份ge 真係......超簡單..
應該可以有唔低ge 分數...
不過已肯定ge 係..
fragile 係解delicate = =
我tick 左optimist ar = =
做完份卷.....我仲有半個鐘...
實在是一份拉分卷...
聽日考中文...
深信冇咁好彩..
大家......加油吧!!!
|