唉!!!由上海翻來 5知咩事
部腦神左!!!
琴日先搞好!!!搞到我5知打咩好∼
算啦!!大家看相la
我 fb冇相看噶 5好去fb 看啊.......
拜拜
明天就走啦!!
今日出左mk!! 但唔開心 因為 『 蔡x +』小姐5知點解
在西九龍5見左 『銀包』她so sad 系感cry
我都5知點!!希望在『的士』度穩翻啦
拾好野喇
我相簿度有相∼哈哈
倒數2日!!
唉就不在啦 不用回學校星期
到底買5買as a sa比你好呢!!!好想買比你啊
一於買比你啦 哈哈
買5到就買廣東話啦
哈哈
種知一定系啊sa
ya