_______________YUKMAN_SHOW '
歡迎大家黎到我嘅日記板∼
clara12
暱稱: ♥YUKMAN BABE '
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
`yukman_show=]
站內搜尋
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


聽日吾使比大眼金魚留堂補數=] 分類: 未分類

今日又系番學!* 今日自己搭車番...'

番到學校就系到訓較*'  打鐘上3樓當值-* sO gOod* 好得閒`* 守果個位吾錯*

第1堂中史1`中文x2!* 超眼訓-'   小息....都算有當值既`!

maths 1-* 發哥吾得閒 '  曾sIr代堂-!   我地就做數學`'

maths 2-* maths同eng調左堂`* maths成績吾好既suRe有我份...不過系聽日留-'

不過聽日放學好似要去禮堂練舞`跟住就到我地影班相!!!!!

都吾知點`吾知影得好吾好!*  我淨系知最好既系李承浩吾使企我附近*yeAh=]

影完上番課室`中史2`Lunch**  發哥話今日放學可以幫我地補數-*

我地就叫發哥今日留我地補數`!同miss馮講聽日吾好留我地*

嘉慧,,金玲,,淑瑩落麗瑤買野食--去淑瑩屋企食!!!

佢地要參觀美容院!*搭9要搭車走*   搭8先系淑瑩屋企走*  跑上去 ' 熱死我 '

上左去練左陣舞`之後就兜路上課室-*  reading堂!!!

跟住就上eng x2`!放學*   發哥黎左nA!!! 同miss馮講今日留我地!

聽日吾好留!!!因為我同亞花聽日都吾得閒*   成功左!!

今日發哥教我地*聽日吾使留 ' 我既恩人----發哥=]

留到5:00!* 同亞燕搭小巴走-*    番到屋企沖涼洗頭!*

聽日要dictation*' 今次要合格!* 上次果次吾合格-'  比人話"

系家長日前我既表面要好d!*  家長日過後就吾使Lu=]