今日6點2起身…之後番學果D
之後我啦亞燕啦同埋CHS一齊串麗珊!!!*
串佢同金蓮D野!!!!*哈哈

跟住就上課室啦!!!!*上堂!!!*
今日荷姐冇番學!!!!*
PE堂…打手球!!!*開頭唔想玩嫁!!*因為都未玩過!!!*
不過後尾都覺得OK好玩!!!!*
到左小息…去E班打淑瑩!!!*
我地成日都互打大家塊面嫁!!!*

KAKA*不過佢有一次打到我超痛!!!*

跟住又上堂!!!!*LUNCH*
去左禮堂睇S.1果個咩大電視唔知咩比賽啦*
都幾搞笑下…聽日就係S.2喇!!!*
跟住睇書啦…MISS CHOI都有病嫁!!!*

話我同朱MING調位喎!!!!*
超…我地問過MISS CHAO嫁!!!!*
跟住上成長生動力!!!!*好眼訓呀!!!*

跟住MISS CHAO簡人去聽日嘅咩大電視比賽啦!!*
超慘…比人拖左落水>___<

不過好彩有穎怡,,麗珊,,CHS,,Mable果D陪姐!!!!*

所以都冇所謂啦!!!*KAKA,,,,不過都有小小驚驚地!!!!*
到左放學…小明又留我地堂!!!!*
不過都係留到5點鐘!!!*
之後我同穎怡,麗珊,CHS落左有蓋操場!!!*
見到某D E班嘅人係到拍【English SO Easy】
超搞笑牙扮死屍果D!!!!*KAKA*

跟住又同亞燕,,,CHS行落葵芳!!!*
番到黎洗頭沖涼啦!!!*之後就做功課!!!*
跟住就食飯,,,打日記!!!!!!!*
頭先係Xanga到打日記.....點知打曬亂碼XXXXXXX
|