今日又係10點幾起伸!!!*食左碗麵又要溫習!!!*
繼續溫英默........係到串字!!!*
跟住食飯....食完就一路聽歌一路溫!!!*
3點幾!!*入房訓住黎溫....溫溫下訓雀左!!!*
到左4點幾5點幾醒左....飲湯...之後開電腦!!!*
一路聽歌一路同馨兒msn!!!*
之後就打日記!!!*
聽日就開始考試喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*