今日7點起伸!之後刷牙洗頭!之後就換衫食早嚏I之後馨兒打黎!
妐嗃唔去步行籌款!因為坉礸峈A!咁我聽左陣歌就出門口啦!
同亞燕一齊搭46X去李炳!去到好早!好似得果8點半!咁我地就係到等啦!
見到冬菇獸!頂!呇皝L黎喎!不過都冇理到吽I
之後見到麗珊!跟住又見到向如!所以我地就一齊過去對面!
去到就去左李炳個操場!原來都有好多人到左!之後就傾下計咁啦!
之後就排隊!跟住就講埋d無聊野!我就係到聽歌!仲要等出發喎!
未行隻腳就開始有d痛!到我地行!行左陣就唔係咁想行!
一路行一路聽歌!之後E班行左上黎!唔知點解跟住又唔係咁痛!
所以就係到行啦!之後行完就走!
同彥均,亞燕,穎怡,淑瑩,招財&女人一齊搭36M落葵芳!
去百佳買野!又去葵涌廣場買冷麵!買完就一齊去彥均屋企!
搭葵芳新都會果架小巴上去!去到坅峊齱I一路睇碟一路食!
之後女人去左金蓮屋企玩!過左陣...淑瑩又走左!我地就入左彥均間房到上網!
同金蓮玩icq!哈哈!跟住又傾下計!
之後5點半就走左!送穎怡落樓梯!跟住我,亞燕&彥均就去買野食!
之後同亞燕搭車落番去葵芳!番到黎.....食飯!
彥址坉犮炙赫悝稄說I係講香港果d咩殺人果d野!好似好好睇!
不過我都係番學reading堂先睇!haha!
|