_______________YUKMAN_SHOW '
歡迎大家黎到我嘅日記板∼
clara12
暱稱: ♥YUKMAN BABE '
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
`yukman_show=]
站內搜尋
2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


又留低做數 不安 分類: 未分類

今日5點10起伸刷牙!之後訓過!6點半起番身!換衫,食早餐之後番學!

去到車站!等左一陣!穎怡仲未黎!平時佢應該黎到!所以之後同金蓮,女人&Alan搭車!

番到去!做數學改正!仲未做好呀!之後做淨6題就打鐘!排隊!

之後上堂!到左小息!我就拎埋份野去搵亞燕教我做!之後做左!小息完左!

又上堂!有兩堂中文堂!好悶!!

之後lunch!嘩....好正阿今日個餐!我都好鐘意食嫁!haha!

之後留係課室到!食糖!我隔離果個女仔今日比左2粒糖同3粒朱古力我!果兩粒糖係中文堂食左!

之後就食一粒朱古力!正呀!之後reading堂!睇書啦!悶呀!

睇完書!原本上IS嫁!但係成長新動力果d人黎上堂!今次係兩個女人!好似幾好人呀!

不過我都係鐘意S.1果兩個好d!haha!!

之後放學!唉...未走得住呀!小明又要留我地做數!今次易d!

不過都有好多唔識做!亞sir真變態!唉....遲d又要留!My God!

之後5點幾快啦!原本我想睇多啦A夢都冇得睇呀!慘....!!!

跟住我同麗珊一齊去搭車!之後又同馨兒,亞燕,Alan,金蓮,女人一齊搭車!

跟住就番到屋企!即刻食野!好肚餓呀!食麵包!飲咳水!之後就開電腦!

好開心!今日冇功課做!但係愈黎愈近Day1喇!要跨難呀!慘!