端午節~
去左伯娘屋企-00-
入到佢地屋企,,,,見到佢地玩緊ps2
之後搶左黎玩
有打鼓,網球,賽車,高達......
家姐玩到爆魂,而我.....==''米提la
玩到十點幾>3<先走+0+
可能去5到ice-skating*^*
同懇親日撞時間,,,,,5想去表演
ar媽一定要我去表演,甘難得先可以約到成班同學仔一齊玩~
5通真係要放棄呢個一齊玩既機會...........