今日中文口試同聆聽牙!?
口試又唔系好好牙,
我點知?!
因為我睇到老師D表情,
唔系好好....
咁就死啦!!
聆聽就好D,
本身只可以播人次架...
我當然聽唔到都幾多既,
但老師又話播多次,
咁播完之後...
有個6C班既人入黎話:
可以播二次,
但6年級D人聽清楚---我地個班都系播左二次姐><
唔洗緊張...^^
明天又要常評、音樂考試、普通話考試同電腦考試牙.....
真系好好好慘慘慘牙!!
OH!! NO!!
溫書啦....
88