一朝起身,冇咩野做,再瞓過,之後去飲茶,之後見到...唔好講啦,阿妹去左睇 十分.愛 之後番來又猛話唔好睇,唔好睇又睇....45蚊一張飛,仲要話要買爆谷,知唔知幾貴ar???平時態度唔好,問人攞錢仲咁,宜家邊個俾$邊個ga???夜晚睇殘廢一叮,我宜家先知庹澄慶識講廣東話,講得仲好過吳尊=.=之後睇個愚樂i love u,真係好好笑,i love u boyz玩得人多,今集俾人玩番轉頭,陪奴整蠱貝家琪,我本來仲估佢唔識講廣東話,點知佢講得超好,話要用口來吹山水畫,本來用墨水,就話易吹,之後佢地用墨水換左,杰撻撻,吹到ankie索曬氣.哈哈,之後阿占打電話去玩個waiter,正衰人,但係個waiter真係好有耐性,又玩得,宜家真係好少有ga啦.
同東田康講msn,佢都鐘意睇wwe ga,知我者莫東田也,但係佢話hhh廢過hbk,我真係唔多認同,hhh其實我都幾like,佢真係好敬業ga,記得有場比賽hhh受受重傷,d肉同d bone離左位,但係都仲打,俾係其他人,死左十世....我老豆一番來又係度炮轟人,我無錯又鬧我,不過....算啦,退一步海闊天空,可能真係有咁ge事....個test,考得都ok,但係數學得21分,一定要更努力.唔...
|