今日心情差,,冇返到學
可能我係度逃避緊,,逃避緊體育堂,逃避緊某幾個人,逃避緊現實
今日完成埋權權二轉既願望,
冇野做又開始亂諗野
原來一段友誼係好易散
我淨係出下聲,,想佢地停止一下惡作劇既行為
失敗不但止,重冇左一班朋友
依班女性既朋友
我對佢地黎講可能只係可有可無既朋友
但係我真係唔想為左一個咁樣既人
一件咁樣既事
去將一段友誼親手毀滅
佢地既決定我都唔會有點樣既反應或者唔開心or震驚
為左一個與自己無關既朋友(可能對佢地黎講,我只係一個同學)
去同一個玩得好埋既fd面阻阻
實在諗唔過
我唔要求有其中一個人同一陣線同我一齊去憎一個人
我只係唔想冇左幾個朋友
所以我發左幾個訊息,
想挽救返
4個,只有1個回
回既果位朋友都算熟
佢回既語氣好似都好討厭我
同埋佢只係回答係訊息度一個無關痛癢既事
唔回答重點果個問題
佢係度避緊果樣野
睇黎都係救唔返
我令到一個同學冇左一大班朋友
可能真係我既錯?
係我太過熱心幫果位同學既錯?
算啦,,我唔想再面對
相熟既人見到...唔好問我發生咩事
我真係唔想再講落去
我就快崩潰
|