XD咁多位我又返黎qooza
冇解..之前懶得濟唔想上黎打
心情不佳呀ma~
點知到想打果時部腦又死q左=________=
今年真係犯太歲
今日冇咩打
講下考試考績算:p
今次考試算ok
唔計英文我真係好叻嫁nar 囧
無奈英文3科全炒
口試更跌至新低8分=____=|||
聽到果時我幾想凸Miss Chow
中文聆聽我估就冇人夠我高嫁nar(自大mode)
85分XD
中文份G.E死人YIP軒高我7分=ss=
不過我都有85分,算同老豆老母有個膠袋
中文作文70,中文口試71
英文3科全炒,唔講,想知就係msn搵我=x=
數學高左兩分,83~~
物理過到骨~53分:p(唔合格既朋友咪打7我/口\)
化學我最冇興趣+最冇心機溫果科竟然91分-__-痴線*p.s.我中學三年第一次9字頭
地理78~幾開心嫁XD點知奶誠死都要高我1分=.=凸
西史61~反而高過奶誠1分XD
中史本來7字頭我就會入文科,可惜得68~
生物我竟然拎74,
低分到我想喊-.-
本來人地想拎80-90gar mar
依家竟然.../口\
收到份卷當堂啞左
係位度唔出聲,眼淚我都忍住左-.-
隔離d同學重以為我唔合格-______-
因為最後派既係依份卷(12:00p.m)
所以食lunch果時心情唔好
果時對左兩位同學發脾氣
係依度同你地講返對唔住<(_ _)>*p.s.話知你地睇唔睇到,我講左就算gar nar:p
依家已經決定左揀商科~
商科朋友記住黎搵我XD
|