小萌^團長手記

2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


i am come back 囧 愉快 分類: 未分類

XD咁多位我又返黎qooza

冇解..之前懶得濟唔想上黎打

心情不佳呀ma~

點知到想打果時部腦又死q左=________=

今年真係犯太歲

今日冇咩打

講下考試考績算:p

今次考試算ok

唔計英文我真係好叻嫁nar  囧

無奈英文3科全炒

口試更跌至新低8分=____=|||

聽到果時我幾想凸Miss Chow

中文聆聽我估就冇人夠我高嫁nar(自大mode)

85分XD

中文份G.E死人YIP軒高我7分=ss=

不過我都有85分,算同老豆老母有個膠袋

中文作文70,中文口試71

英文3科全炒,唔講,想知就係msn搵我=x=

數學高左兩分,83~~

物理過到骨~53分:p(唔合格既朋友咪打7我/口\)

化學我最冇興趣+最冇心機溫果科竟然91分-__-痴線*p.s.我中學三年第一次9字頭

地理78~幾開心嫁XD點知奶誠死都要高我1分=.=凸

西史61~反而高過奶誠1分XD

中史本來7字頭我就會入文科,可惜得68~

生物我竟然拎74,

低分到我想喊-.-

本來人地想拎80-90gar mar

依家竟然.../口\

收到份卷當堂啞左

係位度唔出聲,眼淚我都忍住左-.-

隔離d同學重以為我唔合格-______-

因為最後派既係依份卷(12:00p.m)

所以食lunch果時心情唔好

果時對左兩位同學發脾氣

係依度同你地講返對唔住<(_ _)>*p.s.話知你地睇唔睇到,我講左就算gar nar:p

依家已經決定左揀商科~

商科朋友記住黎搵我XD






訪客留言 (返回 claymore 的日誌)


koo 於 2009-07-02 05:50 PM 發表:
擺明屈機架頂你=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我係屈你機呀,吹咩
  
唉,條xx遲15分鐘考都全班第一高分,
  
依d先係屈機,學野nar
Posted at 2009-07-03 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s0man 於 2009-07-02 02:14 PM 發表:
我無以為你唔合格喎=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都冇話你=___=
  
呀lin果邊見到我唔對路之後四個人一齊問我係咪唔合格-.-
Posted at 2009-07-02 03:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lamsusanna 於 2009-07-02 12:38 PM 發表:
*路過的.____.v
`c0mment`*^_____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你係邊個?!  囧
Posted at 2009-07-02 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]