cleany999
暱稱: □老虎仔□
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-10-04
XG
2008-08-21
2008-08-20
2008-08-19
訪客留言
oakley sungl... (ninest123)
好友名單
網站連結
ac呂祥光分隊
我的留言板
馬鹿小さい狐のお部屋
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天


2007-02-16 分類: 未分類

去左壓國,買衫衫。

2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天


2007-02-15 分類: 未分類

今日去買左本書,入面個主角超似電燈柱,遲d先講,保書中....

2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


2007-02-14 分類: 未分類

今日去掃墓,行山,冇啦啦掛往AC!好想去ac camp ,但係返左大陸冇得去!我要行山arrrrrr

2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


2007-02-13 分類: 未分類

今日去左機場接呀哥!

2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


2007-02-12 分類: 未分類

今日去左................海門

去左個公園,好大!之後就玩水上活動--水上飄,玩法係係個波入面,爬下行下咁,訓係度超舒服,涼涼地,正!

路橋 分類: 未分類

今日去左路橋,我死左,被好多既桔皮整到,唉= = 。大陸人真係太冇品啦,亂拋垃圾!好痛呀!好想爆粗呀!

2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


2007-02-11 分類: 未分類

第二日,我都唔知發生左咩事,記得既係,晚餐食左兩粒大閘蟹!

2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


古代生活第一日 分類: 未分類

今日,我係鄉下啦。超悶,又冇電腦又冇電視。下就,去街巿,明明唔係大閘蟹既旺季,但係就超多大閘蟹。買左d野就返去,呢

度d車好可怕,亂沖亂撞= = 。行行下,冇啦啦彭一聲,好大聲,原來人地整爆米,我都爆返三蚊先,三蚊都超大袋,分左d去表

哥屋企,之後返屋企,發呆。

2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


我走啦 分類: 未分類

坐飛機回內地

2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


2007-02-08 分類: 未分類

放新年假之前既最後一篇日記!

首先祝大家新年快樂!

聽日返大陸,我果班d人都唔知,再見啦咁多位!我唔會買手信返黎嫁,大家唔好惱我!

再祝大家學業進步!

2007-02-08 分類: 未分類

早上--差d遲到= =,返黎抄功課。

普通話--呀sir終於唔講人生大道理啦。

科學--上去果時,見到電燈柱,做燒氫既實驗,好似開香檳咁既聲,好得意。之後話小學會唔會乖d,之後又罵我地。

小息--睇書。吹水。

地理--遲左上去,下次再遲就壞名,講手指模,講講下話學校之前被人打劫,捉唔到個小偷。

數學--細曾唔知忙咩,好人黎代堂,睇書。

小息--散步,見到電燈膽。

中文--唔記得左講咩啦,發夢。

食飯--落到去,見到電燈柱又唔理電,電又唔理片,之後吹水,捉左朱麗華去開小組。唱歌,吹水。

歷史--講我同滿姐做中文科長,之後發夢。

英文--派新書,做作業。

放學--見到電係我班房門口,之後又行左去mmlc,又行返我班房,我冇理佢,去搵poon sir個櫃。

2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


2007-02-07 分類: 未分類

早上--忙交功課,冇收到電腦功課,係咪好好人呢....

英文--MissChan比左張中一Miss憎比過我地做既工作紙,識晒又要扮唔識= =

中文--講入R組既,我當然唔洗入[根本冇可能],有三個人返黎,有六個人去R組。之後背書,背左幾個就夠鐘落堂。

入左R組:陳子晴、黎黎、羅嘉嘉、吳美美、肉桂葉、唔記得   返黎:羅嘉、張加威、趙展東

音樂--睇譜

小息--自己去散步

P.E.--練跑,跑快左,4分29。之後玩手球,悶死。自由活動,打羽毛球,差小小就打上訓導室。休息,呀sir比佢個仔d相我地

睇,好可愛呀><

小息--食野,之後同呀妹吹水。

周會--傑出學生,吳膠樽有份,仲有曾x玲、x子良、劉德威等等

食飯--問裕泰有冇封我,佢話冇,之後同呀妹吹水

講坐--狒狒泡吳美美既過程,吳美美狂爆朱麗華d野,之後朱wan坐左我後面。片播到一半又唔播,之後講上網咩,又話沉迷,冇

聽書,最後朱wan冇啦啦叫我做中文科長,因為本來既去左R組。

放學--同d人講,聽日一定要交電腦功課,之後去左學生。

學生--到左,家政室冇人,等左一陣,見到vivian,同佢吹水,之後我坐係家政室,驚我個袋又被人整到k左,上次被裕泰整到k

左,之後好多人黎,裕泰柱最後先黎,去左飲水,冇久,玩第一個game,咩抱人之類。玩完朱麗華走左,玩第二個game,我冇

左個人,冇啦啦裕泰爆門而入,我咩同佢一組,我行過去佢果邊,佢被人串嘴,之後話閉上眼,一人有一粒糖,冇啦啦有人大叫

"俞裕泰做咩開眼呀!",我覺得好似有人被佢地推走左,開始,要搵返裕泰,我行行下,冇啦啦有手撞摸過黎,手摸手,之後佢叫

往"vivan",原來係vivian個人,之後摸下摸下,摸到個人,唔知邊水,咩叫俞裕泰,之後係再前面小小有人應我,我行過去,摸

下,有手仔,好粗,再摸下,好高,一定係佢啦,之後餵佢食糖,頭頭餵比佢個鼻食,最後被佢食左,之後佢餵我,佢餵我眼仔,

咬呀!之後佢大叫:"餵完可唔可以開眼"之後話"玩完啦!"之後朱麗華返黎,聽MissPoon講野,問問題,我提返朱麗華中一果張

情信,之後分組,我同呀輝、下米、呀妹既家姐一組,之後我地迫呀輝講,佢係最大又係男仔[得佢一個仔],佢話去拍拖好似去送

死,之後江傳道黎左,有佢講,冇我講。

2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


2007-02-06 分類: 未分類

早上--做功課,抄功課,交功課,落去排隊,見到電燈膽遲到。

科學--仲收功課,講左小小書。

中史--講宋,講點晒錢法。

經公--發夢。

小息--本來想落去,最後掛往吹水,冇落去。

數學--細曾講佢整五個學生走既威水史,話一個做左警察,一個做左CEO,仲話係佢幫佢地整既後路,之後話肥亨就黎走添。

小息--見到鄭瀚被叉雞老公打。

中文--發夢。

食飯--見到電燈柱食左半碗十蚊既飯,之後食左五蚊燒賣,食完上圖書館。

英文--發夢

放學--等朱麗華,見到兔仔,同佢吹水,之後去買碟。

2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


2007-02-04 分類: 未分類

今日,呀媽冇啦啦同我買鞋,仲話買貴d既。最後買左個布鞋,都百幾蚊嫁。之後出左香港,行街,睇人地玩冰上曲x球。之後去食

curry同冬陰功,好味!

2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


2007-02-03 分類: 未分類

今日係一個大日子,家長日。 MissChan數晒我既衰野,面都唔比d我,好想打佢。之後做問卷,d家長沉思十分鐘先完成五題問

題。早知我做晒子女,家長比晒人地做,唔洗咁久,子女最多沉思五分鐘姐。一個中六既學生都冇,初中就超多,可能佢地唔洗返

掛。仲想問下唔同級既家長,算數,唔洗做。星期二又要做多十五分子女,因為劉柏亨先生晒左十五分問卷。

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


2007-02-02 分類: 未分類

中史--江sir叫人快d交中史作業,"我等著你交簿,我等著你交簿",D人出黎討論,冇人肯講野.....

VA--整石膏,冇傷到^^,吳美美又唔跟往指是做,整到我地吸晒灰。

小息--落左食野

英文--講listening,之後去睇反斗奇兵

小息--去家政室

家政--淩文雅比吳美美整到冇得煮,連MissPoon都話係因為吳美美,之後整野,我地組又係好得閒,好成功,比左七分,最高既

係八分,果組係MissPoon幫手既。D人拎左出黎,放係桌度都要食往等,好無奈,下堂教點穿衫衫。

食飯--係家政室講梁丁丁壞話,之後落去食飯,去搭桌,點知得電燈柱邊有二個位,咩坐左落去,之後江sir印好d問卷,比左我。

中文--我叫劉柏亨聽日做問卷,佢今日就亂填完比我,激死!

普通話--對答案

放學--落去玩,做問卷,發現e+ d高form好鐘意做問卷。

2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


2007-02-01 分類: 未分類

音樂--聽歌仔,教大小調。

英文--亂做既NewpaperReport拎A- = =,之後做作業。

小息--同呀妹落去食野。

經公--講警民合作,超無聊。

地理--小測,好多人0蛋,我做唔晒,因為計數機冇啦啦kai左。

小息--同呀妹吹水。

科學--講火箭,超留心。好多人訓左ZZzz..,講太空都幾好玩,講下火箭點解爆炸。冇啦啦又拖美國佬出黎,話佢地幾愛國,火箭

爆炸之後,全美國都哭晒,仲講愛國者導彈點黎。之後睇片.......

食飯--第一次落去食野,食麵麵,之後上去開小組,悶,冇啦啦又叫我帶人黎。

數學--細曾講數,比左好多功課,星二先教新書。

歷史--朱wan冇啦啦記我壞名,小佢。之後又唔派答案比我地,要我地改好全本= =,KaI嫁佢

放學--往圖書館,借書書,見到呀妹,咩同佢地吹水,吹完就返屋企。

去街--呀媽叫我去還書,之後我去左商務買書書,仲去左天下....

2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


2007-01-31 分類: 未分類

早上--忙做功課= =但係都欠野

數學--冇做堂課,好彩細曾冇查,唔係又激死佢。之後教比,比功課,叫我拎本數作比佢,我果本冇咩做過,佢前日叫我地做既,

今日又叫我地做,大家都多謝我,冇數學功課!

中文--冇啦啦被人罰抄書書。

小息--上去搵朱麗華,落去食野,行行下,我地講電燈柱,之後佢就係下面彈出黎,驚。

電腦--小測,超易羅。做左個老師,教人地做,d人連開VB都唔識,好O嘴。

小息--唔知去左邊發夢。

英文--作文,冇野好講。

食飯--倍朱麗華。

宗教--呀sir講佢當軍既時候,點被人罰,仲表演大笑五分鐘。之後講左二頁書,又講人生大道理。

留堂--本來好悶嫁,冇啦啦吳生入左黎,拎左一堆野走,之後賴賴黎左,同佢吹水。陳明俊又黎左,仲要問一個連書包都冇既人借

數學書,之後冇啦啦同我吹水,一陣,佢又問我借數學書,kai嫁佢!

學生--聽江傳道講廢話,冇啦啦叫蝦米講野,又叫電燈柱做呀泰,之後同朱麗華吹水,冇理江傳道,電燈柱冇啦啦瞪往我,我咩瞪

返佢,江傳道又話六點放,白痴!放左之後,發現我個袋被電燈柱個袋整到變左形,電燈柱唔理就落去,之後行樓梯,拋本書比朱

麗華,點知拋中鄭瀚= =,後來發現電燈柱落去睇佢老婆打波。

2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


2007-01-30 分類: 未分類

早上--同朱麗華等電燈柱,發現冇帶數學書同簿,慘啦!電燈柱發完燒返黎啦!

普通話--周sir訓話,講佢的手,又話自己自作聰明。之後講D報紙幾勁,人地出左院就話人地死左,好笑。

科學--好留心咁聽書,冇實驗做,狂睇人地做[片],講到火箭點可以上太空,玩氣球火箭,第一次,成功,不過好慢;第二次,失

敗,因為膠紙太長;第三次,成功,好快,但係唔夠氣。之後睇水火箭既片,冇啦啦又提張毛強,Miss話佢有好多火箭。Miss仲

話,如果我地乖d會比我地去操場玩氣泡火箭,期待呀。落返課堂見到呀輝同電燈柱,電燈柱又扮cool啦。

小息--落去食野,見到電燈柱,原來佢唔仲意呢個花名。

地理--發夢,又話咩好名之類,唔理啦!

數學--細曾比我激死,上堂我先唔留心,今堂又唔帶書,又唔交簿,仲話要Call家長,慘啦!

小息--上圖書館,交左份好精簡既家長信,張小姐被我激死。

中文--明明講完,佢仲要再講多次。之後話改多多寫,又唔改,變左換圖書,拎左本超小字既。又教書書,佢又要我地背書啦,背

唔到又要壞名啦!呢排好名比小左,壞名就唔好提啦= =

食飯--手快,搶到個餐,今日D餐被人食左幾個,所以有人訂左冇餐。之後去一樓晒太陽,晒完就去左圖書館。

歷史--完完全全訓左

英文--講NewpaperReport,佢話我地交少左二次,要補返。

放學--去見細曾,佢冇心情,所以冇call我家長。

聽日叉雞就返黎啦,佢老公好開心。呢排冇左叉雞,我同我班d人關係好左,聽日佢就返黎啦,點解佢唔去久d呀!

2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


2007-01-29 分類: 未分類

早上--同朱麗華等電燈柱,等唔到。落返去,發現冇啦啦要交NewpaperReport,亂做。

英文堂--發夢,冇啦啦被Miss叫左出去,故事寫錯答案。

中文堂--發現朱wan既香水係可樂珍寶珠味,好難頂。

音樂--Miss抄教左咩都唔知,教左又教,悶。

小息--上去搵朱麗華,今日唔想理我呀妹。

PE--跑圈二個,超時七個,我冇超時,呀sir話只要你扮晒努力就唔會罰。梁青青同梁德兒拍往拖咁返黎,被呀sir罵死!!之後出

去玩跑80m,一對對,但係我一個跑,15秒,最快11秒,最慢19秒。之後呀sir講跑資,話吳美美係最正既,好似猩猩,仲叫佢出

黎表演,呀sir扮d人既跑資,唔小心掉左個大聲公,爛左仲出到聲,呀sir開始講人生大路理= =,之後呀sir跑一次對的,又掉野,

係一支唇膏。之後自由活動,訓教。

小息--買左個格薯食,之後上去搵朱麗華。

周會--唱歌<<尋著你的那天>>,之後細曾冇啦啦坐係我後面,一陣,周sir坐我前面,唔錦訓,驚驚。好彩細曾好快走左,但冇幾

久,佢又返黎,驚@_@。朱木司講野,細曾走左,好開心。十分鐘後,細曾又坐底,好煩。朱木司講完,唱歌仔。之後講足球

隊,播歌播到超大聲,d人拍手掌。d人上黎拎x,之後d人大叫,好似串嘴咁。

午飯--又有人扮飯長,我冇做過野,都可以做落去,正。同朱麗華上圖書館

數學--又比細曾罵,放學見佢。教d十分十分易既野。

放學--見細曾,好彩唔洗記壞名,做多五題數姐。上電腦室,印左個黑白江sir,朱麗華VA做黃sir。佢地都係好既選擇,因為又肥

又矮,可以好做d。

2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


2007-01-28 分類: 未分類

今日好奇怪,好小發夢既我,發左個夢,講四個人出玩,邊四個人呢,你想知咩問我。之後煮野食,同呀媽行街街,打電腦,傾計,咁又一日啦!

2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


2007-01-27 分類: 未分類

今日,冇野做。十一點先起身,咩自己煮野食,咖厘雙蛋公仔麵。之後開電腦,傾計。原全冇做過功課。。。

2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


2007-01-26 分類: 未分類

今日,冇咩人穿便服,上去禮堂,坐係邊邊位,又後,所以咩都睇唔到。拖左好久先開始。

初級班際:

1C:歌班歌,更新改版,聽唔到,好細聲。

3D:唱我們的紀念冊,幾好聽。

3B:唱遇見神,扮有班衫,其實冇班衫。

1A:唱全因為你,冇d變化,好想訓。

2A:唱尋著你的那天,首歌好好聽,但係唱到走音。

樂器比賽:

6B練凱蔚:C#小調,好好聽

謝康堯+陳子晴:好難聽

The Players:好勁,好聽

高級班際:

4A:唱班歌,一般

4C:有d花樣,都係悶

電燈柱冇啦啦行過,著往黑色皮樓,望天,扮cool瞪往佢都唔知。

仲有2班到佢,仲出去?

4B:企係度唔郁,想訓

4D:跳豔舞,hijack係我面前跳過幾億次,之後佢拎把槍出黎,比人踢。

電燈柱終於返黎,到佢,都好得閒咁慢慢行過去,又扮cool啦佢!

6A:電燈柱係度,跳舞,男還男,女還女。

6B:男拖女跳,吳生拖往個miss

小組:

Obsession:冇咩好講

陳嘉敏、嚴楚欣:陳sir出黎,成班人嘈往。

張蔚梓、許婉婷:還ok啦

At 16 :冇野講,d人話好正

呂中七賢:好噁既六個男人出黎唱

Conception:冇野講

中五班際:

5D:冇啦啦跑落黎唱,無奈

5A:好八十年代feel,d人係首歌都係

5B:爆炸頭,好好笑

5C:整左好多野,前面仲有個野寫往 5C

嘉賓:

表演鼓,好嘈,唔仲意

頒野:

話要1C再上黎

1C:好細聲,好想訓

樂器:6B練凱蔚 win

初級班:

冠:3B  亞:3D 季:2A

高級班:

冠:6A 亞:4C 季:6B

小組:

冠:At16 亞:xx 季:xx 

中五班:

冠:5A 亞:5C 季:5D

 

2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


2007-01-25 分類: 未分類

第一堂--IS,講力,改作業,咁就過左一堂

第二堂--中史,講宋,下堂要辨論,唔中我咩得羅

第三堂--經公,好無聊好無聊,好想訓好想訓。

小息--落去食野,見到電燈柱

第四堂--數學,罵我地做簿做到一舊飯

第五堂--數學,講三相比,學左閃電法

小息--無聊

第六堂--中文,發夢中

第七堂--中文,作一個偶像,整左一個電燈柱加電加電燈膽加話梅

午飯--食野、吹水

第八堂--英文,做newpaper report

第九堂--英文,做listening

2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


2007-01-24 分類: 未分類

第一堂--中史,我冇帶書,有d想發夢。講到宋,講下d人點厄政鋒錢。

第二堂--VA,罵我地做VA做到好差。

第三堂--VA,好無聊。整石膏,加左左水,超失敗。

小息--吹水

第四堂--英文,冇啦啦話默書,迫我出貓><"

第五堂--英文,做作文改正,佢話我作得好><"

小息--家政室整野

第六堂--家政,整脆焗蘋果,切蘋果,整慘汁,咁就一堂啦

第七堂--家政,煮蘋果,落左好多糖,MissPoon話有一班落錯左鹽。之後整脆野,之後去焗。

食飯--又要我做野,好煩,食脆焗蘋果。同華梅玩,試左d超辣既麵。上去搵電燈柱,點知見到電燈膽....

第八堂--中文,講成績,差左

第九堂--普通話,周sir好久都未到。d人係度玩,最後周sir係放學十五分鐘前到左。佢話同個學生訓話,所以遲左。

放學--同華梅吹水,玩樂社社長,罵佢。

2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


2007-01-23 分類: 未分類

今日,第一堂--音樂

唱歌

話遲d會係週會唱

唱下唱下

都幾好聽呀

冇啦啦問我地點解唔參加音樂日

之後話miss chan冇返

佢代課

成班好開心[miss chan 班既]

落堂

佢又唔比我地上去拎野

係度聽歌仔

又拎左好多十萬個為甚麼之類既野

我拎左本物理書

發現都幾好睇

等等下就落堂

上去

miss袁黎代miss chan

做自己野

睇書書

小息

之後就經公堂

一開始就趴係度

大曾唔知

過左成半堂先話

你點解趴係度

原來d老師係睇唔到近野嫁

地理堂

講山坡

miss劉話佢之前去西安

係44度果日暈左

又話d人行山

八字腳好似企鵝咁行

見到有個人大叫:讓開[普通話]

條路得一個人咁大條

咩要貼係山邊?

之後見到果個拎往個冰箱

跑上山^^

小息

科學堂

超多人冇帶書

miss帶左超多野黎

做實驗

第一次係班房做實驗

聽書.....抄野

好快又落堂

食飯

miss chan唔知係邊飛左出黎

嚇死= =

好多通告我都未交

落去搵朱麗華

之後上library

又落去地下

玩電燈柱

發現電燈柱打佢唔會痛

好似電燈柱咁係好硬既

之後上堂

數學

我又瞪往呀sir

抄野

呀sir比左三分鐘睡覺

話一定要趴係度

唔可以做其他野

之後世史

又發我既白日夢

放學

去買左十蚊蘋果

聽日家政煮野食arr

2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


2007-01-22 分類: 未分類

數學堂

講率

無聊加無奈

小學既數= =

中文堂

發現坐到咁前

趴底佢都唔知

電腦

我考A呀!!!

上次冇叉雞既話都a到

英文堂

發夢

宗教堂

呀sir係咁講係咁講

冇理佢

大曾黎

冇佢堂==

放學跑黎講

之後專題

超好玩

講講下

冇啦啦講左IS

之後又唔知點解講中史

再冇啦啦講IS

仲要講埋英文

超好玩

之後去gssc

同俞裕泰玩

跟蹤佢

發現佢往

定康樓

朱麗華話係

定hall樓

好笑

 

2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


2007-01-20 分類: 未分類

今日AC

遲到= =

點知Hijack佢地仲遲

拔足狂奔上五樓

拎槍

再落返地下

操槍

今日冇被人針往

操啦

小休

冇咩特別

休息完

又操

叫肥賢帶

講錯晒

之後又話林江係

巴士佬

叫佢帶

休息2分鐘

叮叮姐叫我去帶

講左2句就走佬

之後閃返去

又操操操操

講叫口令

之後教放低槍

劉雅x慢左

唔小心踩人

之後open左再試

ok啦

之後唔記左做咩

印象中係好支力

之後被校工踢上五樓

再踢出校

咩返屋企羅

2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


2007-01-19 分類: 未分類

普通話堂

派卷[合格]

派宗教[死左]

科學堂

超多人冇帶書

之後玩牛頓

小息

落左去約班房

找不到江sir

地理堂

派卷[合格]

數學

掉左位被呀sir瞪著

又被佢x

小息

搵到江sir

佢又冇啦啦要開會

係佢自己話要星五= =

中文堂

又係超多人冇帶書

作文50字以上[咁都叫作文= =寫句子炸]

作老師

又作小學成日上堂舉中指自己唔知既黃老師

亂作都話好

之後講媽媽的手

點知變左講中史

講古代d人點生活

食飯

因為陽光唔知做咩

冇飯

d人走晒

最後朱麗華捉左我走

食超辣米

朱麗華既仲辣

被d辣油整到眼

嗚...

比左20蚊朱

買書書[2本=20蚊]

去圖書館

吹水

上歷史

唔合格

上英文

講咩咩咩衫

又被人點

之後閃[好似要AC...但係返左屋企]

2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


2007-01-18 分類: 未分類

今日

第一堂英文

冇啦啦要默書

錯晒

之後miss話錯一個字要抄100次

默20個x100次=2000次

變態嫁

之後話d人默馬變左屋

默race變左face

勁勁

中文堂

好悶

音樂堂

miss抄冇返

比我地上去

見到吳sir

又被人訓話

小息

上PE

跑圈跑死

有個2a男仔整到腳

之後自由活動

班主任

miss chan黎

話咩咩書法比賽

d人寫到飛天"字"

之後上朱wan

唔知邊個提佢掉位

我好仲意既窗口位

冇左

仲要坐係第一排

陳子晴邊

頂佢

我咁高點得嫁

希望快d掉位

數學

派卷

合格

發現我同最難既方法做最易既野

唔得一定七字頭

返ac

玩槍

比人罵死

講jnco既成績

好彩我冇考

因為d人肥晒

冇人得

hijack金句:

親愛既腳指尾,敬愛既腳指尾,敬重既腳指尾,快d賴下佢

長官永遠是對的