早上--忙交功課,冇收到電腦功課,係咪好好人呢....
英文--MissChan比左張中一Miss憎比過我地做既工作紙,識晒又要扮唔識= =
中文--講入R組既,我當然唔洗入[根本冇可能],有三個人返黎,有六個人去R組。之後背書,背左幾個就夠鐘落堂。
入左R組:陳子晴、黎黎、羅嘉嘉、吳美美、肉桂葉、唔記得 返黎:羅嘉、張加威、趙展東
音樂--睇譜
小息--自己去散步
P.E.--練跑,跑快左,4分29。之後玩手球,悶死。自由活動,打羽毛球,差小小就打上訓導室。休息,呀sir比佢個仔d相我地
睇,好可愛呀><
小息--食野,之後同呀妹吹水。
周會--傑出學生,吳膠樽有份,仲有曾x玲、x子良、劉德威等等
食飯--問裕泰有冇封我,佢話冇,之後同呀妹吹水
講坐--狒狒泡吳美美既過程,吳美美狂爆朱麗華d野,之後朱wan坐左我後面。片播到一半又唔播,之後講上網咩,又話沉迷,冇
聽書,最後朱wan冇啦啦叫我做中文科長,因為本來既去左R組。
放學--同d人講,聽日一定要交電腦功課,之後去左學生。
學生--到左,家政室冇人,等左一陣,見到vivian,同佢吹水,之後我坐係家政室,驚我個袋又被人整到k左,上次被裕泰整到k
左,之後好多人黎,裕泰柱最後先黎,去左飲水,冇久,玩第一個game,咩抱人之類。玩完朱麗華走左,玩第二個game,我冇
左個人,冇啦啦裕泰爆門而入,我咩同佢一組,我行過去佢果邊,佢被人串嘴,之後話閉上眼,一人有一粒糖,冇啦啦有人大叫
"俞裕泰做咩開眼呀!",我覺得好似有人被佢地推走左,開始,要搵返裕泰,我行行下,冇啦啦有手撞摸過黎,手摸手,之後佢叫
往"vivan",原來係vivian個人,之後摸下摸下,摸到個人,唔知邊水,咩叫俞裕泰,之後係再前面小小有人應我,我行過去,摸
下,有手仔,好粗,再摸下,好高,一定係佢啦,之後餵佢食糖,頭頭餵比佢個鼻食,最後被佢食左,之後佢餵我,佢餵我眼仔,
咬呀!之後佢大叫:"餵完可唔可以開眼"之後話"玩完啦!"之後朱麗華返黎,聽MissPoon講野,問問題,我提返朱麗華中一果張
情信,之後分組,我同呀輝、下米、呀妹既家姐一組,之後我地迫呀輝講,佢係最大又係男仔[得佢一個仔],佢話去拍拖好似去送
死,之後江傳道黎左,有佢講,冇我講。 |