Cursor by www.Soup-Faerie.Com

//////////////////////////////// ~mouse~ /////////////////////////////// //////////////////////////////// //////////////////////////////////////// ///////////////////////////////////////////
CleverMiki 's diary
Welcome to look my diary!
clevermiki
暱稱: CleverMiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Today......
Today......
Today......
Today......
Today......
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 39
今日人氣: 6
累積人氣: 1461
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


today...... 感動 分類: 未分類

我好5 happy ah~個胃又痛~隻右手仲痛~可能同Whitney打Badminton,打成感la~丁可兒話佢打Badminton好

叻,我有d信,有d 5信~雖然我打得5係好Best,BUT都打WIN幾個人la~(e.g.Joyce,Dawn,Rain......)至於,打5打

WIN丁可兒喎,咁就要打過先Know la~But我都知我會打LOST架la~無胃打到隻右手又痛la~唉~其實,我都會學

過點打BADMINTON架,只不過係打下打下,就識左~我自己都估5到自己會識打架~But我知道F.1A有好多人打得

好叻,一定5會係我la~YESTERDAY,好多人留係ART ROOM ah~如果5係,我要返小學la~5係我都會留低架~幫

下人呀嘛~講笑~我會愈HELP愈BUSY架~我一返到小學,就打羽毛球la~我個FD,CAROL打得好差AH~本新佢打

得左叻個我~唉~有少左個對手la~無'忍'呀~個胃又痛la~我懷疑自己有x ah~點知無ah~個心好happy ah~

如果P.E下一個CHAPTER教BADMINTON,我一定5會5合格~上次P.E d分都未講~我跳得好BAD呀~仲差個

丁可兒呀,譚莉芝la~仲有好多人AH~唉~我覺得自己會fall ah~MS YIP望住哂,我又點會跳得好呢!唉~唉~

唉~唉~好POOR AH~音樂又係,我都5想講la~雖然佢未派分紙,BUT我都知我會係全班最BAD果個~好POOR

ah~其實,我5知點解,我好5想上MSN ah~我想,應該係見到一d好5想見到的人~(5係丁可兒,係xxxxx+xxxxxxx,

......)so 5想上 ah~我.我.我嘜鬼呀~5寫la~做MATH aH~好煩呀~~~~~~~~~

我覺得無人會理我的感受~(E.G.xxxxx,xxxxxxx,......)

好想死ah~HISTORY d long question,我feel到好難呀~YESTERDAY HISTORY DICTATION,MISS Fung

讀:『NUMBER Twenty-seven,OSIRIS,我好想笑~但因胃痛,笑5出~因為真係好痛~她仲讀左三次~其他

number只係讀左2次~我heard到譚莉芝係到笑,ELPIS都笑,Joyce都有,不過,我好SURE咁講,丁可兒一定無笑~

因為我己和佢絕交~我KNOW佢好HATE ME~又胃痛la~好痛aH~』

我都5知去5去到ocean PARK,我懷疑自己有CANCER,咁咪仲好,比d classmate知道,佢地實開心死~因為佢地

都係冷血的~I hope隻手5好再痛~我日日都去左體育館,打羽毛球with my fd~我果班d classmate都無黎睇下

我地打成點~好彩佢地無黎,5係比佢地KNOW左,我打得禁BAD,實笑死佢地la~不過都5錯架la~我隻手好痛ah嘛~

so咪打得咁BAD lor~